Povestea firmei Gabbata – putina istorie.

Ce inseamna Gabbata in 2009?
           
           Gabbata inseamna pentru multi clujeni ,  inainte de toate, un grup de oameni care fac o treaba buna. Pentru altii Gabbata este un loc in care in orice moment  vei gasi dale de calitate pe stoc, de toate felurile, la un pret corect. Pentru cei implicati in proiecte serioase, Gabbata  inseamna un partener de incredere, care ceea ce promite indeplineste. Gradinarii isi aduc la noi clientii de ani buni pentru ca sunt putine locuri unde sa ai de unde alege jardinière, borduri sau placi de beton. Antreprenorii ne aleg nu pentru ca suntem mari,  ci pentru ca se pot bizui ca vor avea produsele “la timp”.
Ceea ce promitem facem. Nu promitem prea mult si ne limitam cresterea la pastrarea capacitatii de a oferi un serviciu de calitate celor pentru care lucram.

Cum a inceput?

    De la o idee,  inspirata dintr-o revista in sala de asteptare a unui cabinet stomatologic. Era o reclama la Oxizii de Fier si Crom ai firmei Bayer: o curte pavata “nemteste”.  Atunci cineva  si-a propus sa se reprofileze pe a transforma acesti multicolori oxizi in curti multicolore. Ce gri fusese tineretea noastra! Era in 1995!

1996 Primele dale turnate in forme de lemn. Contractarea primei vibroprese artizanale la un “mester” din Cenad.(un om)

1997 Primele dale vibropresate.(2 oameni)
1998 Primele curti pavate. S-au turnat in acel an aproximativ 1000 mp….in curtea de 100 mp a  propriei case. Cumpararea unui spatiu de 1000 mp pentru viitoarea firma. Asimilarea de la un prieten American a tehnologiei waschbetonului.(2 oameni)

1999. Pe noua locatie de 1000 de mp s-a construit o masa de beton de 45 mp si s-au turnat manual aproximativ 5000 mp de waschbeton(beton spalat). (2 oameni) Cumpararea din Europa de vest a primei vibroprese profesionale. Construirea unei mici hale de productie de 100 mp.

2000 Infiintarea firmei Gabbata. Inceperea productiei cu vibropresa. (6 oameni) Am inceput in paralel, waschbeton si beton vibropresat.(6 oameni) Am ajuns la 70 mp/zi. Probleme  financiare in toamna, dupa cateva importuri de utilaje, ramasi fara flux de numerar, n-am fost platiti de un client “mare” pe atunci, o benzinarie. Am trecut greu acea iarna.

2001 Tehnologizare. Cresterea productiei la 150 mp/zi. Noi modele. Renuntarea la waschbeton si desfiintarea mesei de turnare. Primul stivuitor: UMT.  Multe lucrari. (6-7 oameni)

2002 Cumpararea a 7000 mp in locatia actuala. Noi culori. Lucrari foarte frumoase. Vanzari in mai multe judete.

2003 Inceperea constructiei halei actuale(1000 mp). Octombrie: primele sarje cu vibropresa automata. Cumparat stivuitor Balkancar. Mare chin.
2004 Extinderea halei actuale. Birouri. Trecerea la doua schimburi. Peste 10 oameni. Pornirea liniei de dozare automata agregate. Al doilea stivuitor Balkancar.
2005 Terminarea halei. Peste 300 mp/zi. Primul stivuitor Toyota, Gold Edition. Viata!
2006 Prima vibropresa complet automata. Peste 40 de modele, culori, boltari.
2007 Cresterea capacitatii la 500 mp/zi. 10-12 oameni. Al doilea stivuitor Toyota. Vanzare stivuitoare balkancar. Off! Certificatul ISO 9001.
2008 Cumparat linia de “invechire” pentru modelul antic. Paletizor automat 6-8 paleti/ora. Revenire la un singur schimb. Afectati de scaderea pietei imobiliare. Suntem in curs de definitivare linia de productie si dozare betoane colorate:  cuve de agregate, dozare automata nisipuri, oxizi, ciment, apa, aditivi.
2009 Retehnologizare si automatizare. Automatizare integral a a statiei de betoane cu dozarea inclusiv  a oxizilor. Turnarea pe tabla: o tehnologie speciala ne permite sa producem toate pavajele cu suprafata de jos fara denivelarile inerente placilor de lemn. Vibrarea se imbunatateste considerabil si implicit calitatea produselor.
Va asteptam!

Anunțuri

2 răspunsuri la „Povestea firmei Gabbata – putina istorie.

  1. nelu solomes(satu mare)

    frumoasa poveste! sper sa va calc pe urme si sa va ajung din urma.mult succes in continuare!!

  2. pavaje

    Mersi Nelu. Nu stiu ce voi scrie peste un timp de spre acest an. Pana acum ar suna cam asa:”anul 2009 a fost un an al concursului:”hai sa vedem cine-si permite cele mai mari discounturi?”” Din fericire ne permitem datorita automatizarii aproape totale. Altfel!!??

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Arhive

Calendar

Aprilie 2009
L M M M V S D
« Ian   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
%d blogeri au apreciat asta: