Lacuirea pavajului

Merita! Noi am incercat doua tipuri de lacuri.  Cel care a dat rezultate bune este „lacul de piatra” de la DEKO-Policolor. Noi l-am cumparat cu 13 lei/kg si am acoperit peste 7 mp chiar in fata biroului.
Iata rezultatul:
lacuire

6 răspunsuri la „Lacuirea pavajului

  1. Mandroiu Maria

    Unde va gasesc pentru a cere niste detalii ? Imi trebuie ergent!!!!!!

  2. Mandroiu Maria

    vreau sa lacuiesc pentru protectie si intemperii,pavaj cu marmora sparta mata,ce-mi recomandati ? lacul Deko/policolor nu are lainstructiuni recomandarea pentru pavaj

    • pavaje

      Nu cunosc porozitatea marmurei(absorbtia de apa), daca ar fi macar 1-2 procente, as putea recomanda linistit lacul de piatra. Altfel, daca nu este porozitate se formeaza o pelicula care favorizeaza alunecarea. Eu zic sa faceti o proba pe cateva bucati. Va costa 13 sau 15 lei un kil de lac. Nu as recomanda un pavaj alunecos, mai bine nu-l lacuiti decat sa faca pelicula si sa „zburati” iarna. Lacuirea se face optim intre 10 si 20 de grade celsius.

  3. Florin

    Cum a fost aplicat stratul de lac ? cu pensula ? si diluat ?
    Banuiesc, ca ofera o protectie in plus stratului de uzura, plus o anumita stralucire suprafetelor colorate afectate de „imbatranire”.
    Personal am incercat lacuirea (cu un produs pt piatra) unor pavaje recent decofrate, rezultatul d.p.d.d estetic a fost sub asteptari.

    • pavaje

      Cu pensula și nediluat. Am aplicat „lac de piatră” de la Policolor. Oferă protecție doar la îmbâcsire cu praf a suprafeței și posibilitatea de curățare mai rapidă. Nu înțeleg la ce vă referiți prin cuvântul îmbătrânire. Pavajele vibropresate capătă cu trecerea timpului o „patină” care le fac mai frumoase. Dacă ați lăcuit pavaje lucioase (cele produse în cutii de plastic) vă cred ca nu ați obținut o îmbunătățire estetică din cauză că suprafața lucioasă nu oferă capacitate de reținere lacului de piatră. De asemenea aproape sigur, dacă ați lăcuit pavaje proaspete, absorbția a fost împiedicată de umiditatea produsului insuficient uscat. Noi am lăcuit pavajul dupa un an de la producție, după câteva zile fără ploaie, la o temperatură în jur de 15 grade C.

Lasă un răspuns

Arhive

Calendar

Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Noutăți Gabbata

