Pavaje ”cu personalitate”

Unii cred că producând automatizat, pavajele noastre nu au ”personalitate”.
Să vă spun o poveste.
Acum vreo 15 ani, când am început firma, unul din muncitori mi-a zis: ”Șefu, fă ceva să scurtezi cozile la scule. Eu am observat că salariul unui om e cu atât mai mare, cu cât coada uneltei lui e mai scurtă!”
M-am gândit serios la observația omului, avea dreptate.
Mecanicii cu ciocane câștigă mai bine ca săpătorii cu lopeți.
Electricienii cu șurubelnițe câștigă mai bine ca mecanicii.
Proiectanții cu tastatura câștigă mai bine ca electricienii.
Touch-screen-ul  a făcut ”coada” uneltei aproape zero.
De atunci tot automatizăm.
Pavajele din filmulețul următor sunt însă cu adevărat pline de personalitate:

Lasă un răspuns

Arhive

Calendar

Martie 2013
L M M M V S D
« Feb   Aug »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
