Robotizarea, una din cheile succesului

Am scos la vânzare roboții vechi.
Au funcționat în jur de 10 ani.
Nu am putea spune câte zeci de mii de tone de material au manipulat.
I-am înlocuit cu roboți noi, de ultimă generație, tot de la firma Kuka.
În acești ani am pregătit mai mulți specialiști în robotică, mulți dintre ei angajați de pe băncile facultății.
Unii din ei au devenit mari specialiști în automatizări.
Oricum, angajamentul nostru de a lucra pe partea de automatizări doar cu firme și specialiști din Cluj, a rămas.
Am oferit mediu de lucru, dar am și beneficiat de oameni care ulterior ne-au oferit competența lor câștigată în proiecte mai complexe.
Așa că acum, în al 25-lea an al firmei, putem trage concluzia că robotizarea ne-a adus nu doar câștiguri financiare, ci și un câștig în dezvoltarea de oameni cu competențe ridicate.
Peste 90% din produsele noastre sunt manipulate de roboți, așa că printre beneficiarii robotizării sunt și clienții.






Lasă un comentariu

Arhive

Calendar

martie 2024
L M M J V S D
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Noutăți Gabbata